Klantenlijst
- Rabo ICT (Maatwerkproductie 'Hartware' + changeprogramma)
- Antonius Ziekenhuis ('Zullen we dansen')
- Groene Hart Ziekenhuis ('Zullen we dansen')
- UWV (Maatwerkproductie 80 minuten)
- Bureau Integriteit Gemeente Amsterdam (Maatwerkproductie, eedaflegging)
- AGIS Verzekeringen (Heartdrug voorstelling)
- Rabobank Audit Groep (Heartdrug voorstelling)
- PricewaterhouseCoopers, Amsterdam (20 minuten video productie met acteurs uit
muziektheater maatwerkproductie)
- Ministerie van Verkeer en Waterstaat, Hoofddirectie Juridische Zaken, Den
Haag, (maatwerkproductie van 40 minuten)
- Centrum voor Organisatie en Ontwikkeling CAMERA, Nieuwegein, (generieke
maatwerkproductie voor de zorgsector van 60 minuten)
- Dienst Stedelijke Ontwikkeling Gemeente Den Haag, (maatwerkproductie van 40
minuten)
- Woonbron Maasoevers, Rotterdam, (inzet losse acteurs bij evenement)
- Gemeente Zoetermeer Ingenieursbureau Stadswerken, (maatwerkproductie van 40
minuten)
- IBO BV, Zeist, (Heartdrug voorstelling)
- Rabobank Academie, Eindhoven, (Heartdrug voorstelling)
- Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling, Utrecht, (maatwerkproductie van 40
minuten)
- Centrale Organisatie Werk en Inkomen, Zoetermeer
- Gemeentelijke Brandweer Amersfoort
- Stuurgroep Experimenten Volkshuisvesting, Rotterdam
- Tridion Corporate Services, Amsterdam
- PricewaterhouseCoopers, Amsterdam (Grote maatwerkproductie van 60 minuten)
- Novartis Pharma, Arnhem, (maatwerkproductie van 40 minuten)
- KPMG, Arnhem, (maatwerkproductie van 40 minuten)
- Universitair Centrum Utrecht, Apotheek divisie, (maatwerkproductie van 40
minuten)
- Universitair Centrum Utrecht Revalidatie divisie, (maatwerkproductie van 40
minuten)
- Rabobank Enschede
- ABVA KABO FNV, KG
- KLM, (Heartdrug voorstelling)
- Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds, (Maatwerkproductie van 60 minuten)
- Dutch Insurance Network, (Maatwerkproductie van 60 minuten)
- Gemeente Amersfoort, (Maatwerkproductie van 60 minuten)
- Gemeente Haarlem, (Maatwerkproductie van 60 minuten)
- Holland Casino Eindhoven, (Maatwerkproductie van 60 minuten)
PricewaterhouseCoopers: cultuurverandering door Muziektheater.
Aanleiding: PWC zocht een middel om de uitkomsten van hun
'medewerkers-tevredenheidsonderzoek' te communiceren naar alle 6.000
medewerkers. Onderwerpen hierbij waren zaken als interne communicatie, work-life
balance, waardering, ontplooiing e.d. Daarnaast wilde PWC dat er met de
uitkomsten ook verbeteracties werden ontplooid. De voorstelling Japanse
Orchideeën werd 25 keer gespeeld in 2 maanden tijd in theaters door het hele
land voor alle businessunits.
In de businessunits werd de aandacht gefocused op de voorstelling d.m.v.
flyers, affiches en een persoonlijke uitnodiging. De voorstelling werd
vrijwillig bezocht, o.a. door het enthousiasme van het publiek vanaf de eerste
voorstelling werd een opkomst bereikt van 90%. Het publiek ervoer Japanse
Orchideeën als raak getypeerd, artistiek hoogstaand en bijzonder om samen met
de directe collegae mee te maken. Een collectieve dialoog, met alle percepties
boven tafel, werd organisatie gevoerd.
Zes weken na de voorstelling ontvingen de bezoekers een cd met de liedjes en
een tekstboekje met foto's. Daarnaast verschenen er citaten op de screensavers.
Middelen die de focus op het resultaat van de voorstelling hielden. Een jaar
later ontvingen wij de opdracht om een korte film te maken waarin de zelfde
personages acteren. Gesprekken leren dat de personages inmiddels legendarisch
zijn geworden en dikwijls worden geciteerd in het dagelijks werk. De film gaat
over de 'values' van PWC volgens de 'code of conduct' die tot leven worden
gebracht in een korte speelfilm. Ook zullen de personages gaan acteren in een
korte strip die in het personeelsblad komt. Actualiteiten worden op deze manier
op een originele wijze belicht.
|